0

چگونه مکمل کلاژن خانگی خود را بسازید؟

بازدید 13

چرا کلاژن مهم است؟ همانند بسیاری از مکمل ها، کلاژن نیز طرفداران و متنفران خود را دارد. در بدترین حالت، به نظر می‌رسد که بیشتر افراد متنفر فکر می‌کنند مکمل‌های کلاژن هدر دادن پول هستند و می‌توانید با خوردن غذاهای مناسب کلاژن کافی دریافت کنید.

خوب، خوردن “غذاهای مناسب” همیشه (یا در زمان مناسب) همیشه آسان نیست. درست مانند مصرف یک مولتی ویتامین یا پودر پروتئین مکمل، مصرف دوز اضافی کلاژن برای حمایت از عملکرد مطلوب بدن و سلامت تاندون‌ها مفهومی جذاب به نظر می‌رسد.

ساده ترین راه برای افزودن کلاژن، مصرف مکمل کلاژن است. مکمل ها موادی نیستند که به خوبی کنترل شوند و کیفیت آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. آیا علاقه مند به افزودن کلاژن بیشتر بدون افزودن غذای فرآوری شده دیگری هستید؟ می‌توانید با استخوان‌های بوقلمون یا مرغ که بیشتر مردم بعد از پذیرایی از یک شام بزرگ دور می‌ریزند، یک مکمل کلاژن آبگوشت استخوان درست کنید. این یک دستور غذای ساده تر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید. این مراحل ساده را دنبال کنید! ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با باقی مانده مرغ و بوقلمون که معمولا دور ریخته می شوند، یک مکمل کلاژن خانگی درست کنید.

چگونه مکمل کلاژن خانگی خود را بسازید؟

بعد از شام مرغ یا بوقلمون، گوشت را از استخوان هایی که می خواهید بعدا بخورید جدا کنید.
تمام استخوان ها، رباط ها و تکه های غیر گوشتی باقی مانده از وعده غذایی خود را در یک قابلمه بزرگ قرار دهید.
به اندازه ای آب اضافه کنید که تمام قطعات را بپوشاند.
یک یا دو قاشق چای خوری نمک اضافه کنید (در صورت تمایل، می توانید پیاز، سبزیجات یا یک برگ بو اضافه کنید، اما برای طعم عالی لازم نیست).
بگذارید بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و 3 تا 5 ساعت بجوشانید. هر جایی در این محدوده خوب است. زمان جوش طولانی تر، کلاژن بیشتری را خارج می کند.
محتویات قابلمه را از صافی یا صافی بریزید تا تکه های آن از آبگوشت خارج شود.

بعد از سرد شدن آبگوشت شبیه ژلاتین می شود. این می تواند کمی تعجب آور باشد، اما نگران نباشید – وقتی دوباره آن را گرم می کنید، آبگوشت کلاژن به بافت مایع صاف باز می گردد. این فرم نیمه جامد بعد از پخت و خنک شدن راحت است، زیرا می توانید چربی را از بالا جدا کرده و دور بیندازید تا آبگوشتی کم چرب درست شود.

فقط کافی است آب کلاژن را روی اجاق گاز یا در مایکروویو برای یک نوشیدنی خوشمزه دوباره گرم کنید یا به دستور العمل ها یا سوپ های دیگر اضافه کنید.

منبع:https://mojagear.com/how-to-make-your-own-homemade-collagen-supplement/

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید