0

دانلود ایتاگرام بدون فیلتر با لینک مستقیم

بازدید 293

دانلود ایتاگرام 2023 (eitaagram) نسخه 9.4.0 ضد فیلتر با لینک مستقیم برای  اندروید.

دانلود ایتاگرام بدون فیلتر با لینک مستقیم

ایتاگرام با پیام رسان ایتا ایرانی فرق دارد! ایتاگرام نسخه غیر رسمی تلگرام است که به دلیل شباهت نامش به ایتا بسیار محبوب شده و تا به امروز بیش از 500000 نصب دریافت کرده است.

یکی از محبوب ترین قابلیت های ایتا گرام پروکسی داخلی آن می باشد که با آن دیگر نیازی به نصب VPN نخواهید داشت زیرا با سیستم داخلی برنامه پروکسی های کانال را جمع آوری می کند و بهترین گزینه پروکسی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

ویژگی های ایتاگرام

 

  • عامل داخلی
  • حالت ذهنی
  • دسته بندی مکالمه
  • ردیاب
  • سنسور مجاورت
  • مترجم داخلی
  • تلویزیون داخلی
  • سازنده تم داخلی
  • و طیف وسیعی از عملکردهای مشابه تلگرام طلایی یا موبوگرام

ایتاگرام ، تلگرام بدون فیلتر

ایتاگرام یک فیلتر است! چون تلگرام هم فیلتره! اما برنامه ایتاگرام دارای سیستم فیلترینگ داخلی است که با آن می توانید برای تمامی کاربران ایتاگرام یا تلگرام پیام ارسال کنید. اپلیکیشن ایتاگرام با مجوز رسمی api تلگرام فعال شده و اپلیکیشن زیر نظر گوگل پلی منتشر می شود.

در صورتی که ایتاگرام مشابه برنامه ایتا ایران اقدام به انتشار ویروس کند، بدون تردید (ارسال اخطار از گوگل پلی) از روی تمامی گوشی های اندرویدی حذف خواهد شد. اما اکنون چون برنامه در گوگل پلی فعال است، به این معنی است که نرم افزار ایتاگرام کاملا امن است.

به راحتی از ایتاگرام بدون فیلتر استفاده کنید.

 

وضعیت روح در ایتاگرام چگونه است؟

حالت روح زمانی استفاده می شود که می خواهید در تلگرام (ایتاگرام) فعال باشید، اما نمی خواهید کسی بداند که آنلاین هستید. بنابراین با فعال کردن این گزینه آنلاین هستید اما از دید سایر کاربران به صورت آفلاین ظاهر می شود.

 

دلیل دسته بندی مکالمات ایتاگرام چیست؟

می توانید ربات ها، گروه ها، پیام ها، کانال ها را در تلگرام اصلی به صورت دسته بندی مشاهده کنید. اما اگر می‌خواهید گروه یا کانالی را پیدا کنید یا از کسی پیامی داشته باشید، با دسته‌بندی مکالمه‌ها می‌توانید سریع‌تر به هر نوع مکالمه‌ای دسترسی پیدا کنید. این امکان وجود دارد و پیام های مخاطبین شما دیگر بین گروه ها، ربات ها و کانال ها گم نمی شود!

 

تم ساز داخلی در ایتاگرام چیست؟

اگر می خواهید طرح و رنگ برنامه خود را زیبا کنید، با وارد شدن به قسمت تم ایتاگرام، طرح های زیبایی توسط سایر کاربران را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی هر طرح و سبک، ظاهر ایتاگرام شما تغییر می کند. او آن را انجام می دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید