0

هزینه فیبروز ابرو توسط بهترین کلینیک در سال1402

بازدید 23

قبل از انجام فیبروز ابرو؛ بهتر است با هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس توسط بهترین کلینیک در سال 1402 را بدانید . هزینه ای که برای فیبروز ابرو می پردازید باید بر اساس تجربه آرایشگر و امکانات سالن زیبایی باشد. در زیر در مورد این موارد صحبت کردیم. فیبروز ابرو یک تکنیک منحصر به فرد آرایش ابرو است که با روش های معمولی تاتو ابرو کاملا متفاوت است. فیبروز ابرو یک روش خالکوبی نیمه دائمی برای حفظ فرم مناسب ابروها است. . برای این منظور، آرایشگر از سوزن، تیغ و سوزن تاتو استفاده می کند.

رنگدانه های مخصوص به پوست نفوذ کرده و به فرم مو در می آید . میکاپ آرتیست حتی می تواند رنگ های تاتو را با هم مخلوط کرده و رنگ خاصی به ابروی شما بدهد. نوارهای تیغ پوست را باز می کند و با سوزن رنگ به داخل پوست می رود. قیمت فیبروز ابرو که حدود 2 سال طول می کشد شامل نوع ابزار و رنگ و مهارت آرایشگر می باشد. در مورد این موارد بیشتر خواهیم دانست.

فیبروز ابرو چیست؟

یبروز ابرو به عنوان یک تکنیک آرایشی نیمه دائمی به ویژه برای ابروها نیز شناخته می شود. اما به جای استفاده از تفنگ خالکوبی، از ابزار کوچکی با 9 تیغه استفاده می شود.  با میکروبلیدینگ ابرو می توانید به هر ظاهری که می خواهید برسید. فیبروز ابرو بسیاری از مشکلات مربوط به آرایش ابرو را حل می کند. بسیاری از افراد با ریزش ابرو در نتیجه آلوپسی متولد می شوند یا دچار ریزش ابرو می شوند. میکروبلیدینگ ابرو راه حلی برای ریزش ابرو ارائه می دهد! می تواند ابروهای کوتاه شما را به ابروهای پرتر تبدیل کند و در عین حال ظاهری براق را حفظ کند.

بر خلاف آرایش معمولی ابرو که بعد از یک روز طولانی تمیز یا زبر می شود، فیبروز ابرو یک درمان نیمه دائمی برای پوست (ابرو) است که ناحیه ابرو شما را همیشه به مدت 1 تا 3 سال در حالت خوب نگه می دارد.

عوامل موثر بر هزینه فیبروز ابرو

نمی توان به طور واضح و دقیق به این سوال که هزینه فیبروز ابرو 1402 چقدر است پاسخ داد. زیرا قیمت فیبروز ابرو به موارد زیادی بستگی دارد:

  • مرکزی که برای فیبروز ابرو مراجعه می کنید.
  • مهارت اپراتوری که فیبروز ابروی شما را انجام می دهد بسیار مهم است .
  • کیفیت ابزار و مواد مورد استفاده برای فیبروز ابروی شما.

بدیهی است که هرچه متخصص فیبروزینگ منتخب شما ماهرتر و با تجربه تر باشد، هزینه فیبروز ابروی شما بیشتر خواهد بود. مهارت فرد فیبروز کار برای ابروهای شما بسیار مهم است. در واقع می توان ادعا کرد که هزینه فیبروز ابرو هزینه ای است که شما برای مهارت متخصص فیبروز می پردازید. فرد تاتو کاری که برای انجام هاشور ابرو از روش فیبروز برای ابرو استفاده می کند باید گواهی معتبر از آکادمی فیبروز داشته باشد. دسته هنرمندان تاتو به 5 دسته تقسیم می شوند که این سطوح عبارتند از:

  1. تاتوکار
  2. تاتوکار برتر
  3. استادیار
  4. استاد ماهر
  5. استاد بزرگ

در نتیجه ممکن است قیمت فیبروز ابرو در هر کلینیک و در هر شهر متفاوت باشد، زیرا به مواردی مانند کیفیت و اعتبار کلینیک، مهارت تاتوکار، نوع دستگاه و مواد مصرفی بستگی دارد. علاوه بر این، بسیار مهم است که فیبروز برای تشخیص مدل ابروی مناسب با فرم صورت شما کار کند و مهارت طراحی انواع مدل ابرو از جمله مدل ابرو فیبروز دخترانه، مدل ابروی کشیده، مدل ابرو پهن و … را داشته باشد. در نتیجه ممکن است مهارت طرح ها متفاوت باشد اما هزینه فیبروز ابروی دخترانه با هزینه فیبروز سایر مدل ها تفاوتی ندارد.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

نتایج میکروبلیدینگ معمولا بین یک تا سه سال باقی می ماند. این به شدت بر نوع پوست، سن یا سلامت عمومی فرد تأثیر می گذارد. با این حال، ممکن است لازم باشد هر 12 ماه یک یا دو بار تاچ آپ میکروبلیدینگ انجام دهید. وقتی رنگدانه‌ای که روی ناحیه ابروی شما رسوب می‌کند شروع به محو شدن می‌کند، به این معنی است که نیاز به لمس دارید. تاچ‌آپ‌های میکروبلیدینگ به اندازه روش معمول طول نمی‌کشد. این شامل روتوش محو شده برای بازیابی زیبایی و طراوت اولیه است. هنگامی که از قرار ملاقات برنامه ریزی شده میکروبلیدینگ فراتر رفتید، ممکن است لازم باشد دوباره کل فرآیند را طی کنید. با این حال، بیش از حد معمول زمان می برد.

چه کسانی نباید فیبروز ابرو را انجام دهند؟

متاسفانه افرادی که قبلا از تاتو ابرو استفاده کرده اند نمی توانند از روش فیبروز ابرو استفاده کنند. به طور کلی فیبروز ابرو فقط برای افرادی جواب می دهد که فیبروز ابرو را به عنوان اولین روش برای زیباسازی ابرو انتخاب کرده اند. دسته دوم افرادی که نمی توانند از این روش استفاده کنند، زنان باردار، زنان شیرده و زنان پریود هستند. با توجه به تغییرات هورمونی توصیه می شود تا پایان این دوره صبور باشید. البته مزایا و هزینه های فیبروز ابرو قابل انتظار است.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین فرد را برای جراحی انتخاب کنید و با آگاهی این روش زیبایی را انجام دهید. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : (parisakhavandegar.com)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید