0

طرز تهیه بادمجان شکم پر با گوشت چرخ کرده، حلیم بادمجان کشدار با گوشت، کشک بادمجان مجلسی

بازدید 43

طرز تهیه بادمجان شکم پر با گوشت چرخ کرده، حلیم بادمجان کشدار با گوشت، کشک بادمجان مجلسی

غذا های که با بادمجان تهیه می شوند بسیار خوشمزه و ساده هستند و شما می توانید برای تهیه این غذا ها از انواع مختلف بادمجان مانند دلمه ای یا لامپی و کشیده قلمی که هر کدام برای تهیه غذا های مختلف به کار می رود. اگر به طعم و مزه بادمجان علاقه دارید پست امروز را دنبال کنید زیرا قرار است بهترین و محبوب ترین غذا های که با بادمجان تهیه می شوند را به شما یاد دهیم که می توانید برای مجالس و مهمانی استفاده کنید. بادمجان ها بیشتر سرخ می شوند و برای سرخ کردن آن همیشه روغن زیادی استفاده می شود ولی شما می توانید با افزودن کمی ماست یا سفیده تخم مرغ به بادمجان ها بدون تغییر در طعم مزه می توانید روغن کمتری استفاده کنید. اما امروز تصمیم داریم محبوب ترین غذا های ایرانی با بادمجان را به شما آموزش دهیم که عبارت است از بادمجان شکم پر، حلیم بادمجان، کشک بادمجان همراه ما باشید.

بادمجان شکم پر

بادمجان شکم پر یکی از غذا های بسیار خوشمزه است که بیشتر در شمال کشور تهیه می شود و به بادمجان کباب نیز معروف است ولی با یک سری تغییرات در بیشتر شهر ها تهیه می شود. بادمجان شکم پر با گوشت چرخ کرده و یک سس خوشمزه ربی تهیه می شود و گزینه خوبی برای مهمانی و مجالس می باشد. اما برای مشاهده دستور تهیه بادمجان شکم پر به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

حلیم بادمجان

حلیم بادمجان یکی از غذا های بسیار محبوب و مجلسی می باشد که با بادمجان تهیه می شود و طعم بی نظیری دارد و شما می توانید با گوشت گوسفندی این غذای مجلسی را تهیه کنید. برای کشدار شدن حلیم بادمجان باید آن را خوب هم بزنید و یک سری نکات را رعایت کنید تا بتوانید یک حلیم بادمجان مجلسی داشته باشید. اما برای مشاهده دستور تهیه حلیم بادمجان به همراه نکات مهم به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کشک بادمجان

کشک بادمجان یکی از محبوب ترین و ساده ترین غذا های ما ایرانی ها می باشد که خیلی خوشمزه و معروف است و شما می توانید با بادمجان سرخ کرده یا کبابی تهیه کنید و به دلخواه برای تزیین از پیاز داغ و سیر داغ و گردو استفاده کنید. طعم این کشک بادمجان بی نظیر است و حتما از بادمجان های تازه و کشیده استفاده کنید تا تخم کمتری داشته باشد. اما برای مشاهده دستور تهیه کشک بادمجان به سایت آلامتو مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید